مصاحبه آرشیو خبر ها
انتقاد دیبالا از خودش!

انتقاد دیبالا از خودش!

 

جواهر یووه در نخستین نمایشش با لباس شماره 10 این تیم، با اینكه برای دقایقی طعم رویایی بازگشتی طوفانی را به هواداران هدیه داد اما در نهایت نتوانست كمكی به كسب هدف مورد نظر بیانكونری كند و فصل جدید بدون افزوده شدن سوپركاپ به ویترین افتخارات سیاه و سپیدها آغاز خواهد شد.

 

او در گفتگو با JTV ضمن اذعان به نمایش نامطلوب یووه در بسیاری از دقایق دیدار مقابل لاتزیو گفت:

 

شاید اگر بازی به وقت‌های اضافه كشیده می‌شد شانس پیروزی به نفع ما تغییر می‌كرد؛ هرچند عملكرد ما در كل این دیدار نیز تعریفی نداشت و نتیجه نهایی نشان داد كه آنها شایسته پیروزی مقابل ما بودند.

 

دیبالا در ادامه اضافه كرد:

 

10‐15 دیقیقه ابتدایی بازی، واقعاً خوب بودیم و حملات ما فشار زیادی را به لاتزیو وارد كرده بود و هر لحظه احتمال اینكه گلزنی كنیم وجود داشت، اما متاسفانه نتوانستیم این نگرش را در 50‐60 دقیقه بعدی بازی حفظ كنیم.

 

ستاره آرژانتینی یووه با اشاره به درس‌‎های تلخی كه دیدار تلخ سوپركاپ به او و سایر بازیكنان تیم داده، خاطرنشان كرد:

 

باید این دیدار را فراموش و بازی بعدی‌مان فكر كنیم و به این بیاندیشیم كه باید با پخته‌تر و آگاه‌تر شویم. نمایش دیشب نشان داد كه ذهنیت تیم همچنان نیاز به بزرگ‌تر شدن دارد. باید تمام تمركزمان را به تمرینات معطوف كنیم و بر شدت تمریناتمان بیافزاییم و به بازی بسیار مهم هفته اول‌مان در مقابل كالیاری فكر كنیم.

 

مرد امید دهنده یووه در دقایق پایانی رقابت سوپركاپ، با نقد عملكردش در این دیدار گفت:

 

با وجود اینكه دوبار موفق به گلزنی شدم اما شخصاً نمی‌توانم از عملكردم در این دیدار رضایت داشته باشم. بازی خوبی انجام ندادم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: